Vilken dag

Jag är heelt slut efter denna dagen. Jag red en mätt Challe som gått på sommarbete i 1 vecka. Kan säga att han var trög så in i h*lv*te att han knappt orka fatta galopp och sedan hålla den. Jag var dyngsur av svett efter den ridturen/passet i dag. Sen var det då damens tur... Ja vad ska man säga, det sluta med att veterinären och Hovslagaren fick komma ut. Wilma kunde knappt gå och hon hade ont. Tänk vad en lite. Sömjävel kan göra. Jag var till 90% säker att nu var Wilmas stund kommen. Men den onda söme +skon är nu tillfälligt borta och Damen har boxvila tills hon kan belasta hoven igen. Den där Barcelona resan undra om den kommer bli av 😳.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback