Mother f*cker....

Vad ont jag har ikväll, var trevligt med två dagar utan smärta på 7 månader iallafall. 
Har varit ute och gått med Olle i regnet nu så han får sova gott utan att bli akut bajsnödig i natt :).
Jag är galet trött och funderar på att dra mig hemåt då jag ska åka med Jenny till Gäsene i morgon bitti. Tur att jag kan få sova till nästan 8 i morgon iallafall:).
Som jag tidigare sagt är det snart semester och jag vill nu att veckorna bara ska gå så jag kan få min efter längtade semester, jag vill sova. Jag vill sova så länge jag kan och vill. Jag vill kunna ta middagvila/sömn om jag vill utan att tänka på att jag ska till jobbet. Jag vill kunna planera mina dagar efter hur hästarna ska gå och känna att jag faktiskt orkar rida två hästar på en dag men inte behöva lägga dem direkt efter varandra.
Semesterlängtan? Nääää varför tror ni det 😉.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback