1Maj

Idag har vi inte legat på latsidan inte. Klockan 08:10 så satte jag och Leena igång med att fixa i ordning sommarhagen. Efter ca 2 timmar gjorde vi ett avbrott då jag skulle iväg på ett ärende och Leena's dotter med familj kom förbi. Sen vid 12 tiden fortsatte vi i ca 2 timmar till. Kanske ska nämna att vi bytte övertråd så när den sista rullen var slut så kunde vi inte görs mer idag :). Så då kom passande Kevin och hans vän förbi med lite fika, precis lagom innan vårat blodsocker försvann :). Tur var väll det för efter lite vila hämtade jag ner killarna. Challe hade energi från en veckas tid i hagen ( ja jag blev väldigt lat 😊), det enda jag hade i huvudet när han hoppa och studsa var att hålla kvar och inte ge efter i tygeln. Satans vad bra jag blivit på det..ja om man får klappa sig själv på axeln :). Så efter ca 1,5 timme gav han sig och kunde galoppera på bra...trotts lite slängande med huvudet. Så i morgon innan jobbet kör vi igen 😉.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback