Sadeldags

Nu har jag bestämt mig..att det alltid ska ta sådan tid att sluta tänka. Jag har bestämt mig att till våren senast början av sommaren så ska Challe ha fått en ny och egen sadel som passar honom och då vill jag ha en dressyrsadel. Jag är dock lite nervös då min lilla prins inte har så mycket till manke och jag vill ju absolut inte ha någon svanskappa på honom :(. Tänk en storhäst ( fast ändå liten) på en tävlingsbana med svanskappa, nä jag vill verkligen inte ha det. Jag har som plan att åka ner till Falkenberg och tänker fråga Jenny ( JMDressyr.se) om hon kan tänka sig att åka med mig, bara så jag inte köper på mig något som inte passar. Självklart ska Challe med. Varför fick jag en häst med en sådan liten knort till manke för ☺️.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback