Mother f*cker dag

En helt okej morgon...tills besöket hos ortopeden. Det ska bli så roligt att jobba idag nu när det gör galet ont i benet. Men nu väntar iallafall 2 saker som väntar de närmaste 3 månaderna. Först ska det bli ström in i benet för att kolla någon nerv och någon månad efter det blir det lokalbedövning i höften för att kolla om jag fortfarande har ont. Visar det sig att jag fortfarande har ont så är det höften och om inte så är det en nerv....eller om det var tvärtom ☺️. Jag har iallafall hunnit sova lite nu innan jag snart ska till jobbet. Och jag hoppas jag är så pass trött i kväll att jag somnar direkt när jag kommer hem. Jag vet iallafall att på torsdag kommer jag vara enorm enormt trött, för att jobba varannan dag kväll och varannan dag är jobbigare än vad man tror.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback