Borde vara olagligt

Idag då ska jag banne mig skita i vilket väder det är. Wilma ska longeras helt enkelt, så länge hon inte markerar så är det planen idag efter jobbet.
Förresten borde det vara olagligt att först jobba kväll där man slutar 22 ( somnar 23-23:30) för att sen dagen efter börja klockan 07, gissa hur trött man är när klockan ringer vid 5-6 😳.
Så idag tänker jag gå och lägga mig vid 21 så jag orkar med att vars vaken i morgon innan jag ska jobba kväll igen på onsdag.

























Postat av: väderkarta.se - Klart Väder

I kväll: Snöfallet i norr mattas av
Snöfallet i norr börjar mattas av och det fortsätter falla regn eller blötsnö över södra Götaland. I Svealand och södra Norrland mest uppehåll.

Onsdag: Soligast i mellersta Norrland
Lågtrycket i söder har dragit vidare österut och istället väntar en dag med mest uppehållsväder. I fjällen drar det dock in en del snöbyar. Det blir mycket moln, men i norra Norrland kan solen titta fram efter allt snöande främst i öster. Det blir också övervägande plusgrader, men i Lapplandsfjällen någon minusgrad.

2015-03-31 @ 13:49:17
URL: http://vaderkarta.se/2673730/Stockholm






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback