Nu kan det vÀnda

Snart en vecka sedan jag skrev 😳. Det som hĂ€nt den veckan Ă€r lĂ€karbesöket pĂ„ OrthoCenter dĂ€r det bestĂ€mdes att det mĂ„ste sjĂ€lvklart bli en operation, inget snack om saken. Vi mĂ„ste ta reda pĂ„ vad smĂ€rtan kommer ifrĂ„n, troligen Ă€r det en broskskada i leden som jag tror de i sĂ„dana fall kommer rensa bort runt.
DĂ„ om snart (frĂ„n och med mĂ„ndag) 1vecka blir det operation och jag kommer inte börja jobba fören början av Augusti. 
Efter att ha bara jobbat 50% sĂ„ har jag inte haft lika ont vilket har gjort att jag klarat av att rida Challe nĂ€stan varje dag denna veckan 😊. IgĂ„r var han vĂ€ldigt lugn och lite sitt vanliga jag och jag tror att detta beror pĂ„ att han fĂ„tt komma ut och galoppera av sig all energi, han klarar inte av att inte röra pĂ„ sig för dĂ„ blir han jĂ€ttejobbig att rida. Inte sĂ„ konstigt egentligen för Ă€ven om Wilma lugnat ner sig sĂ„ var hon ocksĂ„ sĂ„dan Ă€ven nĂ€r hon var 11 😊.
Jag hoppas att operationen gör sÄ att jag kan anvÀnda mitt ben iallafall mer Àn vad jag kan nu, sÄ jag kan trÀna rÀtt. Mitt mÄl för nÀsta Är Àr att kunna rida i div 3 laget med Challe. SÄ i Är ska jag fokusera pÄ att bli sÄ bra som möjligt i höften sÄ jag kan genomföra mitt mÄl :). För att nÄ det mÄlet sÄ mÄste vi trÀna, trÀna, trÀna. För jag vet att vi kan :).
































Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback