Jag blir så trött

Jaha då var det fredag igen då :).
Jag har nu på morgonen varit och kollat några födelsemärken på ryggen, hade två stycken jag ska ha lite koll på eller tabort. Men det var ingen panik med det idag som tur var :).
Challe har tappat den andra framskon så Hovslagaren kommer ut idag igen. Jag är så trött på dessa tappskor att han gärna kan få på sig skor med sidokappor, tycker till och med att det börjar bli pinsamt att ringa Hovslagaren.
Men i sena eftermiddagen/ kvällen så ska det bli en uteritt då killarna fått flytta till en egen hage längre bort på vägen då Challe blivit kär på nytt i Alli som brunstar. Den där damen kan verkligen locka fram saker i hästarna. Challe som aldrig varit hingstig av sig inte ens när kulorna fanns kvar, medan hans bror var väldigt kär hela den sommaren som var innan kulorna rykte på de båda. Igår blev till och med Wilma sur på Challe som pötte ner honom från Alli. Klart man inte ska ha det problemfritt jämt.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback