De senaste dagarna

I förr går så hade jag och min tant ( Wilma) våran premiärtur efter en månads vila och återhämtning efter hältan och muggen som nu är helt borta. Det märks att hon tappar kondis lite fortare än tidigare för det var lite jobbigt att både gå upp för en backe och lite i skogen 😍.
Men hon är den bästa i hela världen min lilla tant, men jag får nytt hopp om att hon iallafall kommer få fylla 20 😊.

Igår så blev det en lång tur med killarna, vilket gjorde Challe enormt glad. De har lärt sig att efter att vi ridit genom bäcken så väntar en lång galoppsträcka, så gissa om att vi hade två stycken supertaggade killar innan vi lät dem springa av sig lite :). 
I morgon så blir det bara en skrittur och på söndag samma runda som igår för vi blev så nyfikna på hur lång den var :). 

Aja nu är det bara 3 dagar kvar tills det är dags för ingreppet i höften, jag är så spännd och förväntasfull på vad de hittar ( om de hittar något) och om de då kan få bort problemet så jag slipper mer sjukskrivning och självklart slipper denna smärta.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback