Då var beslutet taget

Bestämde mig för att stryka mig från tävlingen i Tämta efter att ha funderat lite igår kväll. För det första vet jag inte hur lång tid det kommer att ta hos läkaren, sen för det andra så kommer jag nog både vars trött och ha riktigt ont efter både undersökning och bilkörandet till och från Göteborg. Jag är lite nervös att köra dit själv men tacka vet jag Gps i mobilen :). I morgon vankas en uteritt tillsammans med Leena och Alli, det blir nog ingen lång tur så blir alldeles lagom :). Eftersom det inte blir tävling på Onsdag och Jenny ska låta Goodie få lite vila hoppas jag att hon vill komma och rida Challe någon/några gånger, han skulle behöva en liten dos av henne 😉.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback