Semesterfas

Jag har verkligen gått in in i semester stadie nu. Jag är helt förslappad och idag tog mig till stallet tack vare att pappa har en bil med automat :). Kom till iallafall till stallet och där satt jag i 5 timmar för att sedan åka hem 😊. Ja jag satt ju självklart med Leena och hennes barnbarn och pratade och skojade såklart ha ha.
Jag längtar som bara den till på fredag då jag förhoppningsvis kan ta bort mina stygn och kan slippa detta kliande plåster. Då kan jag även slippa duscha med gladpack runt halva låret :).
Challe tror jag trivs med lite semester, de ska få komma hem nästa vecka och då kan jag låta longera honom lite i paddocken :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback