Bita ihop , det är svårt

Vi hästmänniskor är lite skadade, för varje avåkning förlorar vi en hjärncell :). Ni har jag inte ont och vill bara hoppa upp och börja träna Challe och börja sätta igång Wilma... Kan det bero på att jag inte får rida ännu än? Att det är ett big no no för att inte skada det som är ordnat i höften. Jag försöker tänka i små steg nu, att inte tänka att om 8 veckor. 
Challe ska bli inhoppad i år och har tänkt ta och höra med Henrik Tapper om hjälp. Finns säkert andra men jag och Henrik går bra ihop och jag gillar hans tänk. Men jag måste fråga om han kan tänka sig att rida Challe istället för mig, håller verkligen tummarna :). 
Kan också meddela att Challe som nu har semester inte uppskattar det särskillt mycket 😉.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback