Tur att minnet kommer tillbaka

Ja ibland är det riktigt tur att ens minne kommer tillbaka till en. Planerad tidigare idag att ta ib. hö i morgon när Leena kommer hem från jobbet, det vill säga vid 14 tiden. Frid och fröjd men så kommer jag på hemma att jag faktiskt ska vara på möte 13:30 i stan och slutar inte fören vid 15:30. Så jag vet vad jag ska göra i morgon förmiddag :). Men är någon också ledig och har kraft och ork så får denna personen gärna hjälpa mig att ta in hö :). Planen var även att rida Challe, det får troligen bli efter mötet och då i paddocken. På fredag innan jobbet blir också lite roligheter men berättar inget fören allt är klart.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback