Suget är tillbaka

Ni vet de där dagarna då man vill att klockan ska bli tillräckligt så man kan få gå och lägga sig, men just den dagen står klockan nästan hely stilla?! En sådan dag har jag idag, det är till och med så att jag funderar på att lägga mig om knappt 10 minuter, då är man nog lite trött tror jag 😉. Idag efter jobbet blev det att fixa stallet lite extra snabbt då Leena och jag skulle bort till Carlebäck och titta på terrängträningen som de hade i ridhuset, ja vi var nästan lika trötta som ryttarna för vi hjälpte till med att hoppa även om vi var på läktaren :). Jag har fått tillbaka suget att hoppa igen och tänker försöka mig på några språng snart, ja när underlaget tillåter :). Nä om man skulle förbereda sig för den underbara sömnen som väntar.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback