Så många man kan vara

Det är mitten av januari ( jag ser det mer som slutet) och jag har redan börjat planera inför firandet som ska äga rum i början av september :). Pratade lite med min mamma och när jag läste upp inbjudningslistan märkte vi att släkten är ganska så stor. Men vi ska sätta oss ner kanske redan i helgen så kan jag snart börja göra inbjudningskorten :).
Idag så fick Wilma komma ut på en skrittrunda i skogen där hon även fick lite styrketräning också, lagom trött var hon när vi kom tillbaka och fick faktiskt lite massage som hon tycker så mycket om. Challe fick som vanligt longeras med gummisnodden och idag var han inte lika pigg som tidigare så jag tror nog att jag kanske kan sitta upp på honom till helgen :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback