Måndag hela dagen

Stallet tog lite längre tid än vad jag hade tänkt så har inte hunnit vila innan jobbet idag. Det positiva är ju att jag med stor sannolikhet kommer att somna när jag kommer hem ikväll :). Klockan 08 var jag i stallet och hade börjat mocka då jag hade tänkt rida Wilma före Challe. Klocka. Tickade dock på rätt fort idag så Challe får vänta tills i morgon efter jobbet. Wilma var lycklig över att få följa med ut idag med Alli som sällskap...även om Alli och Leena var lite långsama idag tycker Wilma 😉. Alli fick vid ett tillfälle trava före oss och det var sååå fruktansvärt för Wilma ville trava på men det var ett stort berg framför henne, som tur var hittade vi ett sidospår där Wilma trava fort förbi 😄. Hon är ju egentligen en travhäst...även om det inte syns på utsida 😉.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback