Detta vägunderlag

För mig känns det som måndag idag, men kom just på att det bara är söndag...inte konstigt att jag inte fått någon post :). Varit lite små trött så här på eftermiddagen och då är det tur att jag har mina pållar att åka till så jag inte åker hem och lägger mig :). Challe fick idag bara longeras mellan 5-10 minuter då det är lite lite dåligt väglag, men jag är nöjd och allra mest att Challe idag kunde skritta i början utan att börja springa som en virvelvind :). I morgon ska jag börja rida Wilma vid 8 tiden för att hinna med hennes son innan klockan slår 12 :). För som vanligt är det dags att arbeta på kvällen...eller jag börjar 14:30 😉. Jag hoppas Challe går att rida utan att man riskerar att åka av :), funderar på om jag kanske skulle anmäla mig till träningen för Emma som kommer i slutet av januari...mmm jag får suga på den lite. Jag kan varmt rekommendera att rida för Emma om man gillar en tränare som ger en feedback hela tiden och man lär sig så fantastiskt mycket bara på 1 lektion. Så letar man efter en bra tränare så åk och träna för Emma :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback