Allt eller inget

1 ledig dag. 1 ledig dag där allt ska hinnas med. Först på morgonens schema var ett inbokat och planerat återbesök hos ortopeden, där vi diskutera lite om vad som ska göras här näst. Måste säga att jag är mycket nöjd med min läkare som troligen sliter bort sitt hår. Iallafall Olle skulle ut för att gå på toaletten för han total vägrade att gå utt när det både blåste och regnade i morse. Vi tog sedan lite egentid tillsammans och somna i soffan tills brollan ( min bror) kom hem vid lite efter lunch :). Wilma fick sig lite motion idag också, tur att jag valde henne då Challe troligen hade mer varit i luften än på marken. Till och med Wilma som annars aldrig gör något sparkade bakut några gånger och sprang som en tok, men tanten som nu blivit 18 år var väldigt lycklig ❤️.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback