Onsdag

Då om bara 2 dagar är denna arbetsvecka över och några dagars ledighet börjar. Denna vecka har jag hunnit med röntgen, jobba, sjukgymnastik och mera jobb :). Varje dag jag tänker ta en ridtur börjar det antingen regna eller snöa ihop med lite blåst, man har blivit väldigt bekväm och Wilma ( framförallt hon) mindre nöjd. Jag vill ha vår och sol ute så man bland annat kan bli lite piggare :). Idag har jag sovit ganska mycket så kag hoppar verkligen att jag kan somna i natt :). Jag ska ju iallafall upp vid 5 så pållarna får komma ut och äta sin frukost innan jag ska vara på jobbet vid 7 :). Nu tänkte jag äta min kvällsmat och ta en liten dusch innan det blir lite mera tv och sen sängen 😜.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback