Onsdag...tror jag

Vilken dag, har varit på jobbet och mer än så tänker jag inte nämna. Hann knappt sätta mig i soffan hemma innan de ringde från verkstaden och berätta stt bilen var färdig serviad, inga större fel där inte 😊. Så från verkstaden till stallet, skönt att hästarna kom in sent och ut tidigt idag för då vart det lättare att mocka. 
Sen det bästa av allt...kvalitetstid med Wilma 😍. Först en kort promenad för stt hon skulle bli lite varm i kläderna sen in för lite massage som var lika uppskattat som vanligt. Har börjat ge Wilma Msm pulver som ska vara bra vilket jag hoppas på stämmer för hon som inte gillar att få i sig något av pulver älskar verkligen detta 😊.

Sen måste jag avsluta med en väldigt rolig sak,, ja om man kan skratta åt sig själv vill säga. Köpte ett täcke av en person igår till Wilma och det fanns en liten reva som jag tyckte borde vara lätt att laga. Hade dock glömt bort att jag inte har något tålamod, jag sydde 4-5 stygn sen var det kört, jag blev förbannad: 
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback