God Jul

Ja då var den mest efterlängtade dagen på hela året här och till och med snart över. I år önskade jag mig absolut ingenting så mina föräldrar fick använda fantasin, den enda som fick hjälp av mig var min bror som gav mig ett pussel på 500 bitar. Tro det eller ej men jag önska mig faktiskt det, jag som inte klarar av sådant som tar tid i vanliga fall blir helt avkopplad av att lägga pussel.

Aja i morgon är det dags för jobb på dagen vilket jag i kväll inte är så sugen på, men vad gör det när det sedan är helg 😊.
Wilma ska i helgen få en promenad, tänker ta det väldigt lugnt med henne och hoppas på att det håller så hon inte får tillbaka markeringen. Sen skulle jag uppskatta om det det inte regnade såklart 😊.

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan innan det blir läggdags då klockan ringer 05 i morgon bitti 😴.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback