En ledig fredag 💕

Ledig fredag och jag har endast varit i stallet. Kallt och Ă€ckligt Ă€r det ute idag sĂ„ var vĂ€ldigt skönt nĂ€r jag kom hem och hade Ă€tit att kunna lĂ€gga sig under tĂ€cket i soffan och inte göra nĂ„gonting 😊.
Även om Wilma inte var sĂ„ jĂ€tteglad att fĂ„ pĂ„ sig tĂ€cket i morse sĂ„ sĂ„g hon utatt  trivas rĂ€tt sĂ„ bra i hagen med det pĂ„ trots allt 😊.
IgĂ„r var det 2 veckor exakt kvar till julafton, lĂ€ngtar som bara den för den helgen Ă€r mina första tvĂ„dagars ledighet pĂ„ flera veckor, det ska bli sĂ„ skönt att bara vara i tvĂ„ dagar 😊.


Jag har ju haft ett stort mĂ„l sen i höstas och i mitten av januari har jag sökt semester och om vĂ€dret tillĂ„ter tĂ€nkte jag nog fullfölja detta stora mĂ„l. Vad det Ă€r tĂ€nker jag inte berĂ€tta fören det verkligen hĂ€nder, men kan tala om att jag Ă€r grymt taggad och en bra start för tĂ€vlingssĂ€songen 😍.
En varm dusch och lite varm choklad ska jag fixa med nu.

Tata 😉!! 































Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback