Skönt med lite svalka

Jag tror knappt att jag säger detta men vad skönt med en svaldag Och att det till och med regnar lite granna. Jag tror man kan säga som så att jag måste vara rätt nöjd med sommaren då :).
Vad ska man hitta på idag då tro? Finns säkert massa saker att göra, kan bli en tur mot stallet och gå en kort promenad där med Olle...men kag får se. Känner mig rätt så lat idag också efter att knappt sovit någonting...på grund utav Olle faktiskt :). Kan hundar gå i sömnen? Jag tror att Olle gör det ibland och speciellt i natt. 04:30 fick jag somna för då var han färdig med allt som han höll på med i natt 😴.
Tror jag ska lägga mig och vila någon timme här nu trots allt.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback