Läkarbesöket

Då var återbesöket hos läkaren i Göteborg gjord. Jobba? Ehm nä det ska jag absolut inte göra just nu så sjukskrivningen blev förlängd till slutet av september. Ridningen då.."nu får du ta och lugna ner dig lite", om jag ska citera läkaren igår. Rehaben tar 4-6 månader och lika länge ska jag vänta med att börja rida. Kommer detta gå tro? Jag tror nog att jag kan hålla mig 5 veckor till och sen tänker jag iallafall sitta och skritta. Jag behöver inte träna eller något krävande men att sitta och bara åka med tycker jag att jag kan få göra.
Ja ja nu har jag legat i soffan i 2 timmar så äta frukost och sen måste jag hitta på något så jag inte börjar klättra på väggarna :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback