Jag blev eld och lågor

Fick hem "Grannliv" i brevlådan idag och tänkte slängt den med en gång. Men något gjorde att jag ville bläddra lite först. Mitt i en bläddring såg jag en av mina idoler.. PETHER MARKNE. Jag gillar hans tänk och hur han är som tränare. Jag var och såg honom när han och hans man Per var i Tosseryd och höll träningar. Trotts alla människor runt omkring så satt jag och var koncentrerad hela tiden...båda dagarna. Han påminde lite om min ridlärare jag hade på ridskolan :).
Iallafall jag han knappt läsa 5 rader innan jag läste orden " vem som helst kan komma hit och träna så länge man har en seriös inställning". Jag blev eld och lågor och vill ha det som ett slags mål att få åka upp till Pether's och Per's gård för en 2 dagars träning med Challe, gärna nästa år :). Sen om min klubb får ner honom hit igen så vill jag gärna vara med...fast kanske inte hoppning :). 
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback