Helt underbar dag

Idag har varit en sådan fantastiskt rolig dag. Jag följde med Jenny på tävling i Jönköping. Jag bara älskar att vara hästskötare för henne, vi har så roligt ihop när vi är iväg och så älskar jag verkligen hennes häst "Goodie". Jag vet inte vad det är men jag blir bara så glad av hans närvaro, sen är han väldigt charmig den gubben :). 


Får jag inte tävla själv så ställer jag mer än gärna upp och hjälper Jenny och Goodie. Sen är det väldigt nyttigt att se ryttare i högre klasser hur de rider fram och hur de rider vägarna i programmet. Jag har lärt mig kanske mer genom agerande av hästskötare än när jag själv varit ute, jag har faktiskt själv blivit bättre och på så sätt fått bättre resultat.

































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback