En dag kan ändras så snabbt

Min tant fick sig en riktig genomgång med borstar, frisering och genomgång av leder, ben och tänder💕. Kan säga som så att hon var mer än nöjd efter att ha fått lite egentid :). Som jag sagt tidigare så är hon glad är jag glad. 
Sen till hennes"lille" son. Jag blev väldigt orolig när jag först inte hitta honom i hagen där han gick själv medan hans bror var ute och motionera. Men tillslut så såg jag en svans röra på sig längst ner i hagen. 
Challe och jag har väldigt bra kontakt med varandra. När han hade tittat fram och jag bara vände om och gick så följde han efter. Jag ökade stegen lite granna och han lika så. Han stanna när jag stanna och fortsätte sedan med mig till hagens öppning. 
Jag borstade av honom och tog bort så gott jag kunde alla flugägg han hade fått på mage och ben. Kommer åka dit med en ryktsten eller något annat hjälpmedel för att få bort alltihop. Jag är så glad att Challe  tycker om att kela och mysa så mycket som han faktiskt gör :). En dålig dag kan ändras så fort 💕💕.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback