Allt eller inget

Idag har jag varit igång hela dagen. Först upp tidigt för att åka till sjukgymnasten och lite rehabträning som skulle vara 45 minuter. Men eftersom det lades på 4 extra övningar så blev jag där ca 1,5 timme. Men jag kan säga så här att jag har en riktigt bra balans och det får jag nog tacka ridningen för :). 
Efter detta så åkte jag till mina föräldrar för att njuta i solen några timmar innan jag drog mig till stallet för att fylla på hö, vatten och mocka skjulet. Ja med hjälp av Leena också såklart 😉. 
Innan stallet gick jag emot alla sjukgymnaster lite granna, jag tog cykeln och drog iväg på en liten "runda" på ca 1 km raksträcka med några få små små backar. Var helt slut i benen så man märker hur mycket man tappar på 9 månader. Så nu har jag gjort upp en plan hur jag ska få tillbaka allt och sen får vi se hur det känns.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback