30 år!! Vad hände

Jaha 30...30år. Hur gick detta till egentligen? Har aldrig haft någon större åldersnoja men igår kväll när det slog mig att idag så fyller jag 30 då kom paniken. Jag fick sådan panik så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, jag fick svårt att andas och tryck över bröstet. Men tycker att det försvann rätt fort ändå och sen var det lugnt. 
Har fått många grattis hälsningar på Facebook och via sms, kan erkänna att läsa grattis hälsningarna när jag hade vaknat kändes inte så jätteroligt. Men men skam den som ger sig smilet kom sakta men säkert fram under förmiddagen :). 
Jag fira denna dagen genom att gå till optikern för att kolla synen och beställa nya glasögon :).

Åkte sedan direkt och köpte lite Lidl-fika till mig och Leena. Där satt jag i någon timme eller två och prata en massa skit som vanligt 😉.
Ikväll blir det tårta här hemma med mamma, pappa och mormor och utbyte av presenter då jag blev en 25 års present till mamma för 30 år sedan :).

Är helt slut nu så tänker göra som Olle och lägga mig i soffan och vila :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback