Länge sedan

Ja nu var det lite väl länge sedan jag skrev något här. Ja som ni vet debuterade jag och Challe i dressyren förra helgen och gjorde enligt mig ett helt okej ifrån oss. Vi fick 56% (58% enligt en annan 😉), så om vi startar så här bra så vem vet hur bra det kan bli :). Dagen innan tävlingen så var En tjej som heter Emma ute och fotografer Wilma och Challe & idag fick jag tillgång till alla bilder för att välja ut 10. Tänkte först " hur svårt kan det vara", men nu vet jag inte hur jag ska kunna välja 😳. Men jag kommer nog tillslut kunna hitta några extra extra speciella. Min tanke till sommaren är att hon ska få komma ut och fota igen när de har tappat sin vinterpäls :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback