Jaha...lördag då

Starta dagen med ett pass på jobbet och var det som vanligt direkt till stallet. Efter lite pill i hämtade jag ner det första offret även känd som Wilma :). Hon tyckte jag gav henne en plågsam träning idag genom att låta henne öva på övergångar ( Wilmas svaga länk). Tycker vi gjorde ett helt okej pass men inte vårat bästa, men i morgon kör vi lite jogging och låg form :). Sen var det nästa offer...Challe!! En erfarenhet rikare blev jag också idag då jag lite tappa tålamodet på Challe som slutat kunna stå still i en halt. Jag öva och öva men han bara gick från sida till sida och backade, grrrr vad arg jag blev. Men trotts att jag bara spände mig för att inte släppa ut irritationen så räckte det för att Challe skulle få spel och skulle ta en lång stund innan han hade lugnat ner sig. Jag ska inte tappa humöret utan andas och räkna till tio hädan efter, jag hoppas inte domaren hör mig säga woah för det är det enda som får Challe att fatta att han ska stå still...ja än så länge :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback