Grrr

Träningen för Jenny i tisdags gick faktiskt riktigt bra...när Challe hade valt att lugna ner sig :). Igår valde jag att skritta ut med honom då han var så trött dagen innan. Idag skulle vi fortsätta från i tisdags, jag övade nog mer andning på mig själv än fick Challe att gå lika bra idag. Sen brukar det inte hjälpa med att det blåser för då blir han extra taggad. Aja men jag tappa inte humöret mer än de gånger då han lätta fram och jag fick använda skänkeln lite extra. Challe vill inte riktigt vänta på mig utan vill bara springa på och speciellt när det blir jobbigt. Jag hade som plan i morgon som är dagen innan tävling att jag skulle tömmlongerat. Men efter dagen så känner jag att jag måste rida ett pass i morgon, behöver inte vara tufft pass men bara tömkörning räcker inte för då kommer han vara fruktansvärd på lördag.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback