Dagen är över

Då var denna tävlingsdag över. Vi åkte därifrån med 56% och en rosett, så kan inte säga annat än att jag är nöjd med dagen. 

Challe trippade på alla fyra tårna när vi klev in på uppvärmningen men tröttnade ganska snabbt, så pass att jag fick skänkla på rätt ordentligt i galoppen. Väl på banan så var kortsidan där sargen var väldigt läskig så kan inte påstå att han gick bäst där, men vi har fått något att öva på :). Vi fick till och med in lite Piaff i programmet...ja meningen var att han skulle göra halt men kunde inte riktigt stå stilla :). 


Så där har vi ännu en grej att öva på. Men på det stora hela så är jag nöjd med våran första start tillsammans :).I morgon är det tävling igen, fast då ska jag vara hästskötare åt Jenny :).

































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback