Skärpning skärpning

Nu ikväll blev jag ritigt arg på mig själv, jag har inte ridit Wilma ordentligt även om hon behöver det. Så Wilma har börjat bli lite rund och grinig då hon fått för lite uppnärksamhet och motion. Så från och med i morgon ska Wilma bli motionerad varje dag, det är ju inte heller bra för hennes bronkit att vara i dålig form. Så nu är det skärpning skärpning och inga ursäkter...ja så länge jag inte är riktigt sjuk. Bara att hon får komma ut på en skrittrunda så är det toppen.Challe  ska bara gå 2 dagar i veckan ja möjligen 3 men inte mera. Så kommer ni på mig att jag kommer med en dålig bortförklaring skäll på mig.
Sen i måndags så har våra damer och herrar gått ute på natten, mot Wilmas vilja har hon och Alli fått på sig regntäcken för att ha under natten. Alli har inget emot det men Wilma hade heldy sluppit, vågar inte riktigt låta henne gå utan.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback