Nya dojjor

Hemma från jobbet men mina pållar var i stort behov av nya skor, så drog på mig massa kläder + en tjockare jacka och hämtade dem i hagen. Hade svårt att andas hela tiden och jag brukar troligen få förkylningsastma, tur då att bror och mamma har inhalatorer 😊. Wilma var super nöjd och njöt under putsningen av fötterna och var sedan ritigt hungrig och kom nästan åt det hö som fanns i stallet, så nära men så långt borta. Mindre glad blev hon då täcket åkte på igen, jag visste att det skulle bli sämre väder i natt och då får hon inte gå utan täcke. Challe hade troligen inte kommit på att han fått på sig skor bak så han gick som om han tyckte det gjorde ont att gå på grusvägen...lilla lilla Challe 😉.
En annan sak jag är riktigt taggad för är att jag och bästa Jenny ska åka till Stockholm Horseshow i slutet av november..ja vi har prata om det iallafall och jag har sett till att vara ledig hela den helgen om vi nu får för oss att vara lika galna denna gången och åka över dagen....prova inte det ha ha ha. Men jag hade tyckt det hade varit så roligt och att denna gången kunna shoppa massa och denna gången mest till Challe 😊. Så nu hoppas jag verkligen att vi kommer iväg 😍.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback