Måndag

Jag är så otroligt dålig på att ta bilder numera, har inget nytt att lägga upp på bloggen.
iallafall så bestämde jag mig efter ett möte på jobbet att idag skulle kag och Wilma ta en uteritt...även om den bara blev liten. Wilma som verkar lite trött på paddocken trodde även idag att det skulle bli ett pass där även idag. Hon blev nog så chockad av att komma ut att det gick riktigt segt i början...i skritten. Men galopp är ändå galopp så jädrar i min lilla låda vad hon bet tag i bettet och bara sprang så hon nästan inte fick luft. Jag måste därför komma iväg till kusinen och hämta hem mitt hackamore igen. Så hela denna veckans ridning kommer bli uteritt med Wilma. Challe skaföttes följa med Mac och Alli i morgon eftermiddag på en uteritt sen på onsdag kommer det troligen bli longering, han ska ju snart åka iväg en månad så lite kondis måste upp :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback