Fredag

Igår kände jag mig mycket nöjd jag åkte direkt till stallet efter jobbet och började med att ta ut Wilma ut i skogen, gissa om hon var lycklig över att galoppera i skogen :). Sen var det bara att byta häst så jag tog ut Challe för att rida honom i paddocken då Leena inte kunde följa med ut. Challe var inte lika lycklig som sin mamma då han också ville ut i skogen och prova sina nya dojor 😉.
I morgon bitti/förmiddag ska jag hämta upp sjuklingen Jenny som har ett nyopererat knä och åka till Charlies stora rea. Jag har aldrig varit där tidigare så det ska bli väldigt spännande om jag hittar något, annars får jag vänta till Stockholm som är om bara 2 månader 😍.
























Postat av: Mony

Första gången jag var på Charlies så gick jag typ med tappad haka genom hela affären haha! Så sjukt stort! Har aldrig varit där på deras rea men jag kan nästan garantera att du hittar något roligt :)

Svar: Ja jag är rädd för detta, jag hittar nog lite för mycket ☺️
Emelie

2014-09-26 @ 19:26:43
URL: http://monyharnesund.blogspot.com






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback