Söndag kväll

Igår fick killarna göra det dem tycker är roligast i världen, löshoppa. Mac han taggade till redan när han kom ner från hagen och såg hindret som var framme. Jag önska att vi kunde haft två hinder men eftetsom paddocken är något kortare än vad den ska vara så det blir för tajt med plats :). Jag börjar mer och mer tro att jag fött upp en hopphäst. När Challe fått lite bättre teknik så tror jag han kan bli riktigt bra, skoja i stallet idag att han är framtida Grand Prix häst :). Han har precis som sin mamma inga problem med höjden eller längden på hindret. Tog lite kort som kommer upp under veckan. Idag bar första dagen på 1 vecka som jag körde bil sen olyckan och det gick ju bra. Mamma följde med till knalleland för att hjälpa mig lyfta in 2 stycken ströbalar eftersom jag fortfarande hade lite känningar. Men jag kände mig bra och av rena vanan lyfter jag in den första balen, inga problem. Sen ska andra in och när jag lyft upp denna 25 kg bal så börjar jag glida med greppet och av vana så lyfter jag upp vänster ben ocj trycker till med höften och får in den i bagaget. Av denna vana gör att jag får som knivar in i höften och ljumsken. Jag som gått utan kryckor i 2 dagar fick nu ta till hjälp av en krycka när jag kom hem för att inte få ont i ländryggen. Så i natt kommer jag sova på min medicin för annars kommer jag vakna så fort jag ska vända på mig. Ja så nu får vi se hur det känns i morgon :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback