Dagen D är över

Då var äntligen denna dagen över. Jag kom hem vid 17:15-17:30 så jag har varit borta hela dagen och är nu så fruktansvärt trött så ögonen värker, jag önskar att klockan kunde bli 21 så det kan bli okej för att gå och lägga sig. Mamma hade visst varit mer spännd över idag än vad jag varit för jag har inte varit nervös alls för idag :). Som de gånger innan så somna jag till en liten stund i maskinen som blåste kall luft så det var tur jag fick filtar på mig annars hade jag inte stått ut :). Innan jag fick komma in skulle de sätta nål på mig där jag skulle få lite kontastvätska under röntgen, men eftersom de stack mig 3 gånger förra veckan hade de denna gången svårt att hitta en ven som inte stack iväg så blev stucken 3 gånger även denna veckan :). Måste ta hand om min disk nu så kag slipper göra det i morgon bitti :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback