Biverkningar

Sen olyckan i söndags har jag fått en stark smärtlindrande medicin som jag märkt här hemma som jag för tillfället behöver när jag får outhärdligt ont. Denna medicin tar jag 1-2 gånger/dag och har sedan dess märkt lite annorlunda saker med mig. Den ena är att jag vaknar flera gånger under natten men somnar lika snabbt igen, jag blir lätt uttorkad så dricker massa vatten sen den jag tycker är allra värst och som jag trodde berodde på en annan sak är all jäkla klåda. Nu i natt fick jag nig och var tvungen att kolla upp biverkningar på FASS' hemsida. Och självklart så alla dessa annorlunda sakerna som jag märkt är biverkningar av tabletten och värst är klådan, så i morgon måste jag antingen ringa vårdcentralen eller komma till ett apotek och fråga om jag kan göra något åt klådan för den drivet en till vansinne, speciellt om man vaknar pga av den. Nu ska jah försöka sova igen. Natti natt natt






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback