Allt måste ordnas

Om ca 10 månader fyller jag 30 ( usch hemska tanke), jag har mer eller mindre planerat firandet av denna dag i snart 4 år. Men för bara några veckor sedan sket sig typ allt jag hade planerat, så i natt låg jag rabbla, gick igenom och planera om allt sammans. Jag har gått och planerat om lite smått i huvudet på jobbet mellan vårdtagarna. Så nu blev jag tvungen att iallafall skriva ner gästlistan ( jädrans vad många vi blir om alla kommer ) och självklart kolla upp andra lokaler än den jag hade tänkt. Lite ser jag fram emot detta firande men samtidigt får jag lite åldersnoja. Nä nu måste jag se till att komma i säng för jag har fullt upp i morgon 😉.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback