Allt löser sig

Är så glad och lugn efter eftermiddagens lösning gällande Wilma. Mony som rider Mac hennes lillasyster ska rida Wilma 2 ggr/veckan i 3 veckor. Det kändes med en gång riktigt bra och jag var inte nervös över att hon skulle rida ut på henne utan jag gick lugnt in till Leena och Bill's hus och titta på tv medan de var ute i skogen :). Hade det gått jade hon gärna fått fortsätta rida Wilma men går det inte så går det inte :). Måste berätta att de här smärtlindrande tabletterna jag får är väldigt svåra att hålla sig vaken på. Somna några gånger i fottöljen hos Leena med två hundar i knät, det positiva är att jag somnar för natten :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback