Sunday morning

Söndag morgon redan satans vad fort en helg går, men känns som att jag varit ledig 1 vecka :). Det blev ingen longering igår så det får bli idag istället. Sen tror jag inte att det är lika hårt i backen som det var lite granna igår. Ja som sagt igår blev det klart att Challe ska åka på utbildning till Jenny ( JMDressyr ), tanken är att han ska vara där 1 månad men är öppen för en längre tid om det är möjligt. Så nu i veckan måste jag tvätta och packa grejer åt honom eftersom jag och Jenny åker till Stockholm på lördagmorgon och kommer inte hem fören på natten sen. Jag kommer ju inte orka stressa på söndagen sen och packa ihop och jag kommer säkert glömma något viktigt som hans kraft eller något liknande i sådanafall :). Nä nu ska jag ta och äta lite frukost innan stallet väntar :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback