Hyperaktiv

Jag har varit trött heela dagen idag, gick och la mig vid 13 och vakna nu vid 16 och jag hade kunnat fortsätta sova genom hela natten. Får hoppas att jag är piggare i morgon. Challe var galet pigg idag och lyssna inte alls utan ville bara trava med en gång. Märkte att det inte kommer gå idag att då honom att börja med att skritta så fick låta honom börja i trav. Dock var det bara slängtrav hela tiden och ibland kom han in i galoppen så jag bestämde mig för att lägga ut två bommar på var sin sida vilket blev en succé. För helt plötsligt så var något i vägen, han var tvungen att lyfta på benen och kunde inte längre springa som han ville. Jag lyckades få honom trött idag då han både var tvungen att jobba med kroppen och huvudet för att inte trampa på bommarna :). Så nästa gång ska jag lägga till en bom på varje sida.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback