Dagen är till ända

Dagen är förbi och jag har jobbat, longerat Wilma och nu har jag kommit hem från nyöppningen av min kusin My's butik Hjärtat hem och interiör ( stava jag rätt?) i Ulricehamn. Hit ska man åka om man vill hitta de mest udda men otroligt fina inredningsprylar, blommor, köksartiklar m.m.
My är duktig på att sätta ihop presentartiklar, buketter, kransar och har många bra ide'er på hur man kan använda olika prylar på ett lite ner speciellt sätt.
Just nu finns det mycket julprylar i butiken och det mesta hittar du sällan någon annanstans än hos Hjärtat.
Något som blivit mer och mer populärt i köket är dessa fat och formar....dock kommer jag inte ihåg namnet 😞. Men ingen kan säga mer än att de är väldigt fina.
Behöver ni råd eller har ni idétorka gällande inredning är My den ni ska fråga då hon har en bra fantasi att använda simpla saker till något helt annat än vad som den är till för.
























Postat av: My

MEN vad gullig du är som skriver så fint, både om mig och butiken!! Tack snälla för så fina ord! Men jiiises, att jag är SÅ bra på det vet jag inte om jag kan hålla med dig om dock... 😁 Tacktacktack ♡

Jättekul att ni kom och att vi blev så många!!
Nu ska jag försöka sova gott inför öppningen imorgon.. Nattinatti!

2014-11-07 @ 00:50:02
Postat av: Moster/mamma. Märta

Jodå My, du är väldigt bra på att se det vi andra inte ser! 👿🐈🐾

2014-11-09 @ 09:46:27






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback