Kämpa på, klättra upp

Skogen, skogen den är lite småläskig i början när man aldrig varit i en tidigare. Killarna fick gå upp och ner 2 gånger för klätterbacken som jag tidigare skrivit om. Vi fick dock hoppa av när det var som mest brant då de båda hade lite bråttom ner. Men det gick så bra även när vi längre ner hoppade upp där det inte var lika brant. Efter att vi hade gått upp andra gången fortsatte vi in i skogen vilket var väldigt spännande och speciellt när båda killarna såg att de kom fram till sina mammor :). Alli var självklart helt överlycklig över att se dem igen, hon har nämligen lite svårt med att någon lämnar flocken utan henne. Tror killarna tycker det har varit en rolig vecka med massa nya saker, sen att Challe fick ett glädjefnatt igår var ju bara pricken över i:t :).
I morgon efter jobbet så ska jag hämta transporten då dagen D är här. På lördag ska jag och Wilma till Brämhult för att starta båt första pay and jump och vi kommer att starta först då vi är de enda som ska starta på 50 cm. Jag ser det som positivt då jag inte hinner stressa upp mig utan kan börja köra på, tur att mamma är i Berlin ;).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback