En liten snabbis

 
Ligger hemma med en kropp som är väldigt trött, inte så konstigt när man har något i kroppen. Kan bara berätta om gårdagen då det blev lite fart på stackars Challe. 
Vi red ut våran korta rund med killarna igå. Det blev till och med lite trav för mig och Leena körde på i galopp med Mac :). Leena red Alli när jag hade Challe och allt gick bra tills traven på grusvägen. Jag lyckades tappa höger stigbygel så Challe blev rädd och jag av misstag klämmer in hälen i sidan på honom så han bara flyger iväg och jag klamrar mig fast på sidan. Av en ren reflex tar jag tag i vänstertygeln och Challe stannar och undra vad tusan det skulle vara bra för att sätta in hälen så hårt i sidan. Stackars Alli blev också rädd när Challe hoppade till så son han gjorde. Men slutet gott allting gott vi avslutade med en lugn och avslappnad trav :). 
Men jag är ändå väldigt glad över våra duktiga killar som är såpass coola för att bara vara 3 år :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback