Lite förändring

 
 
Blev ingen ridning idag :(. Har haft ont i halsen hela helgen men igår kväll blev det värre men mådde ändå bra i morse/ förmiddags så pass att jag trodde att jag skulle orka rida. Men vid lunchtid så mådde jag inte alls bra, kunde knappt svälja och kroppen värkte. Orkade åka till stallet så jag kunde mocka, släppa ut Leenas hundar och Olle fick gå en liten liten promenad för att lätta på trycket. Sitter nu och tvingar mig att svälja även om det gör så ont. Hoppas på att det går. Över fort och gärna över natten så det blir en skrittur i morgon med Leena och Alli :).
Så nu blir det att ligga i soffan och dricka mycket vatten ( gärna med lite citron) och vila kroppen:).
 
 
 
Take Care
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback