Upp och ner, ner och upp

Varit några jobbiga dagar och framför allt idag så efter lite vila tog jag mig till stallet. Där satte jag mig och prata lite med Leena innan jag gick och hämta Wilma i hagen...en trött Wilma måste jag säga. Fram till fredag kommer det bli träning j paddocken för nu har hon slappat till för mycket. Var ute och galoppera med henne men hennes ork är som bort flugen sen....i tisdags, sen får inte håller jag vara för lat utan  jag måsta skärpa till mig vissa dagar. Behöver inte träna i paddocken eller rida en lång runda tycker att det kan räcka med att jag vissa dagar går ut och klättrar med henne. 
Jag kommer nu sätta mig mer noggrant och lägga upp en veckoplan och för Challe's del så kommer jag fortsätta som jag gjort fram till den 11/6 då alla 4 flyttas till en annan hage längre bort :). Wilma kommer fortsätta att ridas men Challe kommer då få sin vila på några veckor :).
 
 
 
 
























Postat av: Lamammamma

Somligt dagar är skitans dagar, men sedan blir det lite bättre igen

2014-06-01 @ 21:49:41
URL: http://emlacarlen.blogg.se/






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback