Nya tag nästa vecka

Efter mitt lilla sjukhusbesök i onsdags och att jag inte mått så bra efteråt och som också resulterat i att Wilma och Challe har fått stå bestämde jag att detta får bli deras semestervecka. Challe ska väll kanske få en vecka till men Wilma ska komma igång med både konditions- och finslipsträning nästa vecka. Nu kommer jag inte behöva åka iväg med ambulans något mer då jag äntligen fick lite smärtlindring till nästa anfall kommer....kommer dock inte ta de om jag jobbar för då kommer jag inte kunna köra.
Jag ska nu i helgen lägga upp Wilmas plan och om det kommer upp en passande tävling kanske vi åker på den men vi får se :). Eftersom Wilma blir 18 nästa år så kommer det vara sista sommaren Wilma iallafall kommer åka på tävlingar, hon kommer få tränas hemma kanske inte lika hårt men lite träning ska hon allt få göra :).
Har inte så stor kolla på om Challe får komma ut på någon tävling nästa år när han är 4 så det måste jag också kolla upp, måste ju veta hur mycket jag ska kräva av honom, jag ser ju honom som en liten bäbis men han ligger ju efter  många andra i samma ålder men men inget att göra mer än att skärpa till sig för han gör så klart inte mer om han inte måste ;).
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback